۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۰

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش اصفهان:

مدارس سمپاد اصفهان دارای مُبلغ طرح «روشنا» هستند

مدارس سمپاد اصفهان دارای مُبلغ طرح «روشنا» هستند

اصفهان-رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تمام مدارس سمپاد اصفهان از سال ۱۴۰۱ دارای مبلغ طرح روشنا بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان صنعتکار ظهر شنبه در خصوص طرح روشنا در بین خبرنگاران اظهار داشت: طرح روشنا، در راستای طرح امین اما ویژه مدارس استعدادهای درخشان است. در این میان، سمپاد استان اصفهان با تعامل بسیار مطلوب و سازنده با معاونت تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان به یک الگوی مؤثر برای تمام کشور تبدیل شد.

وی ادامه داد: از سال ۱۴۰۱ تاکنون با پیگیری‌های صورت‌گرفته، تمام مدارس سمپاد اصفهان دارای مبلغ طرح روشنا بوده است که بسیار سعی شده این مبلغان از فارغ‌التحصیلان خود این مدارس باشند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان داشت: در این مدت طرح‌های بسیار خوبی از جمله طرح در جستجوی گنج بوده که مورد استقبال بسیاری از دانش‌آموزان و اولیای آنان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری نخستین اعتکاف سمپاد و تداوم آن از جمله مهم‌ترین برنامه‌های تربیتی این طرح بوده است که در افق برنامه‌ریزی آن قرار است این اعتکاف محل قرار سالانه دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان مدارس استعدادهای درخشان باشد.

شایان ذکر است که طرح تربیتی روشنا (حضور روحانی مجرب و مهذب در مدارس استعدادهای درخشان):‌این طرح با همکاری معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه در استان‌ها و سازمان تبلیغات اسلامی از سال تحصیلی ۹۰-۹۱ تاکنون به منظور بصیرت بخشی و مصونیت آفرینی در زمینه‌های گوناگون اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی اجرا شده است.

کد خبر 6158918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha